یخچال دو قلو سامسونگ

تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ

یخچال دو قلو سامسونگ

با شما هستیم تا در مورد مدل های مختلف  یخچال دوقلو سامسونگ، مشخصات آنها، قیمت و سایر ویژگی  های این دستگاه ها با شما صحبت نماییم. همانطور که میدانید سامسونگ یکی از پادشاهان دنیای فناوری است که خود را به یک امپراتوری بزرگ در زمینه صنعت الکترونیک تبدیل کرده است. یخچال های این برند یکی از لوازم پرطرفدار در بازار جهانی هستند و با مدل های جدیدی که هرروزه وارد بازار میشود سهم خرید محصولات این برند هرروز بیشتر خواهد شد.

حال با شما هستیم تا در مورد مدل های مختلف یخچال های سامسونگ با شما صحبت نماییم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

قبل از اینکه به بررسی مدل های مختلف بپردازیم. میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چرا یخچال دوقلو؟

چرا یخچال دوقلو سامسونگ بخریم؟

یخچال های دوقلو ظرفیت بسیار زیادی دارند و شما میتوانید مواد غذایی با حجم بالا را درون این یخچال ها جای دهید. درست است که یخچال های ساید بای ساید ظاهر بسیار بهتری نسبت به یخچال های دوقلو دارند و همین موضوع باعث شده یخچال های ساید بای ساید در دسته یخچال های لوکس قرار بگیرند و آشپزخانه ای را که در آن قرار می گیرند مدرن تر کنند. اما باید این را نیز در نظر داشته باشید که یخچال های دوقلو حجم بالاتری دارند. علاوه بر این مورد، به این نکته توجه باشید که در حالت دوقلو بودن دستگاه، یخچال از فریزر کاملا مجزا است و در صورتی که شما کمتر از فریزر استفاده میکنید در مصرف انرژی صرفه جویی میشود. همچنین حمل و نقل این دستگاه ها بسیار راحت تر بوده و از همه مهم تر یخچال های دوقلو قیمت بسیار پایین تری نسبت به یخچال های ساید بای ساید دارند.

یخچال های دوقلو سامسونگ نسبت به بسیاری از برندها از امکانات و طراحی های خاصی برخوردار هستند و به همین دلیل یخچال دوقلو های این برند پیشنهاد میشوند. اما این یخچال ها چه مدل ها و چه امکاناتی دارند؟ در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد.

یخچال دوقلو سامسونگ مدل RR39M73107F

این یخچال 40 فوت یا 750 لیتری است.( قسمت یخچال 375 لیتر و قسمت فریزر نیز 75 لیتر میباشد). جدا بودن قسمت های فریزر و یخچال و همچنین موتور اینورتر دیجیتال که از نظر عملکرد عالی موتوری شناخته شده است باعث شده است که این یخچال سامسونگ نسبت به یخچال های قدیمی مصرف انرژی پایینی داشته باشد.این یخچال دوقلو با طراحی کاملا مشابه و اندازه یکسان نسبت به یکدیگر هماهنگی کاملی را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کرده و همچنین در رنگ های نقره ای، سفید و مشکی وجود دارد که شما بنا به سلیقه.خود میتوانید ظاهری زیبا و شیک به آشپزخانه خود ببخشید.

قفسه های این یخچال، برای نگه داری انواع مواد غذایی طراحی شده است که با استفاده از لامپ های LED در طراحی یخچال سامسونگ، تمامی قفسه ها در تاریکی به خوبی نمایان می شوند. همچنین سبدهایی برای نگهداری سبزیجات و میوه جات تعبیه شده که سطح رطوبت موجود توسط یک دریچه کنترل میشود و رطوبت مناسبی را برای سبزیجات و میوه ها فراهم خواهد شد. روی درب سمت چپ، آبسردکن تعبیه شده است که از باز و بسته شدن درب جهت مصرف آب جلوگیری می کند.

فناوری نو فراست No Frost یخچال دوقلو سامسونگ مدل RR39M73107F

در حالت عادی وجود رطوبت به محض ورود ان به یخچال با باز شدن درب یخچال به قطرات آب تبدیل می شود و هوای خنک قطرات آب را در یخچال تبدیل به برفک می کند. اما در این مدل از یخچال دوقلو سامسونگ، فناوری No Frost از این مشکل جلوگیری میکند. پس با استفاده از این دستگاه دیگر نگران ایجاد برفک و سختی پاک کردن آن نباشید.

فناوری All-around Cooling یخچال دوقلو سامسونگ مدل RR39M73107F

قابلیت خنک کنندگی هوشمند، یک قابلیت در این مدل از یخچال دوقلو سامسونگ می باشد. دریچه های خروجی هوای خنک از تمامی قسمت های یخچال دوقلو سامسونگ به طور مداوم هوای خنک را آزاد می کنند و هوای خنک را به طور یکنواخت در یخچال پخش خواهد شد. در نتیجه  دمای یخچال را حتی در گوشه های یخچال و تمامی قفسه ها ثابت نگه می دارند.

حال که در مورد مشخصات این یخچال ها صحبت نمودیم بهتر است قیمت حدودی این دستگاه را نیز بیان نماییم. قیمت حدودی یخچال RR39M73107F بین 51500000 تا 57000000 تومان می باشد.

یخچال دوقلو سامسونگ مدل RR35

این مدل، یک مدل کاملا حرفه ای، قدرتمند و زیبا به شمار میرود. این یخچال دوقلو دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • مصرف بهینه انرژی، یخ ساز و آبسردکن
  • دارای قابلیت هشدار باز ماندن درب و قفل کودک
  • قابلیت یخ زدایی
  • سیستم هوای چند جریانی
  • انعطاف پذیری بالا جهت استفاده به صورت جداگانه و بهم پیوسته
  • دارای شاخص مصرف انرژی با رتبه A++
  • برخورداری از کمپرسور INVERTER

هر دو واحد (یخچال و فریزر) دارای درب های برگشت پذیر هستند که می توانید آنها را تنظیم کنید تا از راست یا چپ باز شوند. دو صفحه نمایش لمسی LED برروی درب ها نصب شده است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی تنظیمات دستگاه را کنترل کنید، تنظیمات دما را تغییر دهید یا ویژگی Power Cool را انتخاب کنید(این قابلیت کمک میکند تا سرعت خنک شدن مواد غذایی بیشتر شود). همچنین می توانید با کمک حالت های Vacation Mode و Eco در مصرف برق صرفه جویی کنید.

یخچال دوقلو سامسونگ مدل RR30

این یخچال 32 فوت سامسونگ، صدای بسیار  کمی دارد و میتوان گفت هیچ صدایی از دستگاه شنیده نمی شود. دکمه های نمایش و کنترل روی در نصب شده اند. دسته ها ساده و لوله ای شکل هستند.

مصرف انرژی این دستگاه ها بسیار پایین است و همین موضوع این یخچال را از لحاظ مصرف انرژی در رده  A+ قرار داده است. همچنین یک آبریز خارجی روی درب یخچال تعبیه شده است. علاوه بر این موارد این یخچال دارای مشخصات زیر نیز میباشد.

  1. دارای جریان هوا چندگانه Multi Flow))
  2. دارای محفظه نگهداری میوه و سبزیجات
  1. دارای فیلتر بوزدایی
  1. دارای کمپرسور اینورتر خطی

 یخچال دوقلو سامسونگ مدل RB34T630ESA

این یخچال دارای 4 درب می باشد و 40 فوت است. این یخچال توسط شرکت سامسونگ در ویتنام مونتاژ می شود. این یخچال دارای فناوری SpaceMax می باشد. در این حالت مواد غذایی بیشتری را در یک یخچال بزرگ 385 لیتری با طراحی استاندارد عمق 600 میلی متری ذخیره می کند که با کابینت های شما کاملا هماهنگ میشود. یخچال فریزر این مدل از سیستم خنک کنندگی همه جانبه که مخصوص برند سامسونگ می باشد بهره می برد. این سیستم هوای سرد را به صورت همگن در تمامی قسمت های یخچال و فریزر به گردش در می آورد.

نمایشگر این یخچال در فضای داخلی تعبیه شده و در واقع از نوع مخفی است. برای تنظیم دما از طریق این نمایشگر، لازم است درب یخچال را باز کنید. این یخچال فریزر سامسونگ با کیفیت بالا برای سال ها استفاده در آشپزخانه شما طراحی شده است.

قابلیت Clean Back: یکی دیگر از نقاط قوت طراحی این یخچال ها، پوشش ایمنی کاملاً صاف برای کابل هاست. با کمک این قابلیت میتوانید پشت یخچال خود را خیلی راحت تر تمیز کنید. Clean Back یک پوشش ایمنی کاملاً صاف برای سیم پیچ ها و کابل ها است.

یخچال دوقلو سامسونگ مدل FSR12

روی درب این دستگاه یک پنل کنترل نصب شده که این پنل کنترل دستگاه برای انتخاب یخ یا آب سرد تعبیه شده است. این قطعه دارای پدالی زیبا و مقاوم است که دسترسی به آب و یخ را آسان می کند.

گنجایش این یخچال بیش از 700 لیترمیباشد و میتوان گفت این یک یخچال 30 فوتی است.

مدل هایی که بیان شد از جدیدترین و پرطرفدارترین یخچال های دوقلو سامسونگ هستند. یخچال های دیگری از جمله RS25، RR20W، FSR14 و… نیز توسط شرکت سامسونگ تولید شده اند که به دلیل تنوع زیاد محصولات از بررسی سایر مدل ها صرف نظر نموده ایم.

با توجه به مدل ها و مشخصات آنها میتوانید یخچال دوقلو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

امتیاز خود را ثبت کنید

مطالب پیشنهادی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها