مشخصات ظرفشویی سامسونگ 5070

ظرفشویی 5070 سامسونگ

امروز با شما هستیم تا در مورد مشخصات ظرفشویی 5070 سامسونگ با شما صحبت نماییم. این مدل از ظرفشویی سامسونگ دارای امکانات زیادی میباشد که در ادامه در مورد تمامی آنها صحبت خواهیم نمود.

ظرفشویی مدل 5070 دارای ظرفیت بالا(14 نفره) میباشد و از موتور اینورتر دیجتال استفاده میکند و همین موضوع باعث شده هیچ صدایی موقع شست و شو به گوش نرسد.

اینورتر چیست؟کلیک کن تا جواب سوالتو پیدا کنی

این دستگاه دارای 7 برنامه شست و شو شامل:

شستشوی بهداشتی، شستشوی سریع و قدرتمند، متمرکز، شست و شوی خودکار، شست و شوی ظریف، شست و شوی اقتصادی و شست و شوی نرمال می باشد. در این صورت شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از برنامه های مختلف را انتخاب کنید تا شستشو با کارایی بالایی انجام شود. علاوه براین موارد، دو سبد مخصوص با قابلیت تنظیم ارتفاع، سبد دیگری برای قاشق و چنگال در بالای دستگاه تعبیه شده است. به یاد داشته باشید که تمام قطعات داخلی ماشین ظرفشویی با بالاترین کیفیت طراحی شده اند.

حال قصد داریم مزایا و معایب این مدل از ظرفشویی های را بیان نماییم.

مزایا و معایب ظرفشویی سامسونگ مدل 5070

مزایا معایب
قیمت مقرون به صرفه نسبت به امکانات دستگاه عدم ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت سامسونگ
برنامه های کاربردی و متنوع نسبت به برخی از مدل ها دارای برنامه های شست و شوی کمتری می باشد.
کم مصرف بودن دستگاه
بی صدا بودن دستگاه
طراحی خاص و زیبا

قیمت این ماشین ظرفشویی در حال حاضر به طور تقریبی بین هفده میلیون تا بیست میلیون  تومان می باشد.

در حالت کلی مزایای این دستگاه بسیار بیشتر از معایب آن میباشد و میتوانید با خیالی آسوده ظرفشویی این مدل را خریداری نمایید.

علاوه بر این موارد یک قابلیت بسیار مفید در این دستگاه وجود دارد، تحت عنوان قابلیت  “Half Load”  این حالت به شما انعطاف پذیری بسیار بیشتری می دهد زیرا این امکان وجود دارد که ظروف را فقط در قسمت پایینی دستگاه قرار دهید. بنابراین می توانید با این کاردر زمان و انرژی صرفه جویی کنید و از راحتی داشتن ظروف تمیز در هر زمان لذت ببرید.

قابلیت های ماشین ظرفشویی مدل 5070

شستشوی بهداشتی برای از بین بردن باکتری ها

گزینه Hygiene را می توان با برنامه های خاصی فعال کرد تا همه چیز از نظر بهداشتی تمیز شود. این حالت شستشوی نهایی را طولانی می کند و دمای آب را تا 70 درجه سانتی گراد افزایش می دهد که باعث تمیز کردن عمیق تر و از بین بردن باکتری ها و میکروب ها می شود. بنابراین ظروف، کارد و چنگال و وسایل آشپزی شما همیشه برای استفاده بی خطر هستند.(اگر فرزند زیر 6 سال دارید حتما از این حالت استفاده نمایید)

شست و شو 60 دقیقه ای

گزینه 60 دقیقه شستشو سریع ظروف شما را بسیار سریعتر تمیز و خشک می کند. برای ظروف نسبتا تمیز که نیازی به تمیز کردن شدید ندارند، مانند فنجان، پیش دستی و… ایده‌آل است. زیرا تنها در عرض 60 دقیقه ظروف در یک چرخه کامل شستشو و خشک میشوند.

سبد مجزا برای کارد و چنگال

قفسه سوم انعطاف‌پذیر فضایی اختصاصی در بالا برای وسایل کوچک و سبک مانند کارد و چنگال و ظروف فراهم می‌کند. بنابراین اقلام ایمن می مانند، اما همچنان توسط جت های قدرتمند آب به طور کامل تمیز می شوند.

نظارت ساده و کاربردی

از یک راه ساده تر و شهودی تر برای تمیز کردن ظروف خود با نمایشگر LED بزرگ و عریض که به راحتی قابل خواندن است لذت ببرید. می‌توانید به سرعت وضعیت، تنظیمات، زمان باقی‌مانده و پیشرفت چرخه را در یک نگاه، حتی از راه دور، بررسی کنید. بنابراین می توانید بدون زحمت بر عملکرد شستشو نظارت و کنترل کنید.

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070

نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی را به یک تکنیسین بسپارید. اما اگر میخواهید این کار را انجام دهید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. برای این کار در مرحله اول، تمام قسمت های ماشین ظرفشویی را از بسته بندی آن ها جدا کنید.
  2. سپس طبق دستورالعمل استفاده از ماشین ظرفشویی سامسونگ، باید قفسه ها را در جای خود قرار دهید.
  3. در مرحله بعد باید شیر تامین آب و شلنگ تخلیه آب را وصل کنید.(این مرحله باید با دقت کامل انجام شود)
  4. سپس دستگاه خود را با استفاده از محافظ وصل کنید.

پس از این مرحله بهتر است با دکمه های موجود روی دستگاه نیز آشنا شوید.

دکمه Power: این دکمه برای روشن و خاموش شدن دستگاه می باشد.

دکمه Programs: با این دکمه میتوانید برنامه شست و شو را انتخاب نمایید.

دکمه Display: این دکمه مربوط به نمایشگر دستگاه میباشد.

دکمه Start : با زدن این دکمه دستگاه شروع به کار میکند.

دکمه Time Delay: این دکمه مربوط به ایجاد تاخیر زمان شست و شو می باشد.

دکمه Extra Options: شما با زدن این دکمه میتوانید ویژگی های اضافی ظرفشویی را مشاهده نمایید.

ظرفشویی 5070 سامسونگ
مشخصات ظرفشویی 5070 سامسونگ

نحو فعال نمودن قفل کودک ظرفشویی 5070

اگر فرزند زیر 6 سال دارید فعال کردن این گزینه برای شما واجب است. این ویژگی مانع از بهم ریختن تنظیمات دستگاه یا آسیب دیدن آن توسط کودکان می شود. فشار دادن دکمه tabs  در ماشین ظرفشویی سامسونگ برای چند ثانیه می تواند قفل کودک را فعال یا غیرفعال کند.

مواردی که در بالا بیان شد از مهم ترین و کاربردی ترین مشخصات ظرفشویی 5070 سامسونگ می باشد. پس اگر قصد خرید این ظرفشویی را دارید با نکانی که بیان شد میتوانید بهترین تصمیم گیری را انجام دهید.

توجه داشته باشید که هرکدام از ظرفشویی ها را که خریداری نمایید باید نکات نگهداری از ظرفشویی را نیز رعایت نمایید تا دستگاه شما طول عمر بالاتری پیدا کند.

نکات نگهداری ماشین ظرفشویی

  1. نظافت سطوح خارجی و داخلی ماشین ظرفشویی: تمیز کردن دستگاه برای جلوگیری از رشد باکتری ها و قارچ ها ضروری است. برای این کار بهتر است از شوینده های مخصوص و یا سرکه استفاده نمایید.
  2. تمیز نمودن فیلتر: فیلتر ماشین ظرفشویی اغلب کف دستگاه قرار دارد. هر از چند گاهی فیلترها را بررسی و تمیز کنید.
  3. لاستیک و واشر های دستگاه: اگر لاستیک و واشر آسیب دیده یا پاره شده اند، باید تعویض شوند. (بهتر است هر ماه لاستیم را به طور کامل بررسی نمایید)
  4. جدا کردن باقیمانده مواد غذایی: پس از هربار استفاده تمام ماشین ظرفشویی را تمیز نمایید و تمام تکه های باقی مانده غذاها را خارج نمایید.
  5. استفاده از نمک ظرفشویی: اگر میخواهید رسوب درون ظرفشویی جمع نشود حتما از نمک ظرفشویی استفاده نمایید.
  6. رعایت چیدمان ماشین ظرفشویی: نحوه چیدمان ظروف تاثیر زیادی بر کارایی ماشین ظرفشویی دارد. ظروف را همیشه در فاصله مناسب از یکدیگر قرار دهید و قطعات بزرگ مانند تخته برش و تابه را در بغل قرار دهید تا در چرخش آبپاش اختلال ایجاد نکند.
5/5 - (1 امتیاز)

مطالب پیشنهادی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها