تعمیرات تلوزیون سامسونگ در تهران​

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

اعزام کارشناس در تهران

تعمیر تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ فعالیت خود را از سال 1938 آغاز نموده و تا اکنون مدلهای زیادی از لوازم الکترونیکی تولید نموده است . یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت تلویزیون های رنگی در ابعاد مختلف و با کارایی متفاوت است .

بیشتر مشکلات مربوط به تلویزیون ها مربوط به قسمت الکترونیکی می باشد . به همین دلیل تعمیرات این دستگاه نیاز به تخصص بسیار و عملکردی کاملا آگاهانه دارد .

دستگاههای تلویزیون امروزه بسیار پیشرفته تر و ظریف تر از قبل ساخته می شوند که تلویزیون های سامسونگ هم از همین قاعده پیروی می کنند. مشکلاتی که اغلب مراجعین برای تعمیرات و یا تعویض قطعات با آن مواجه شده اند به شرح زیر می باشند .

  • مشکل در روشن و یا خاموش شدن تلویزیون که می تواند به صورت خود به خودی صورت گیرد و یا با دستور دیگری دستگاه خاموش و یا روشن شود .
  • دیر روشن شدن تلویزیون که بیشتر به قسمت پاور و برق رسانی دستگاه مربوط می باشد .
  • ایجاد هاله سیاه رنگ در قسمتی از تصویر که مربوط به بک لایت می باشد و قطعه معیوب می باشد تعویض گردد .
  • ایجاد خطوط افقی در تصویر .این مشکل نیز با تعمیر برد تلویزیون قابل بر طرف شذن می باشد .
  • تلویزیون در حالت استندبای یا آماده به کار باقی می ماند و از این حالت خارج نمی شو .
  • تلویزیون صدا دارد اما تصویری مشاهده نمی شود . که در تلویزیون های ال ای دی بسیار دیده می شود .
  • در تلویزیون های هوشمند ممکن است اتصال به شبکه بی سیم اینترنت انجام نشود که با تعویض قطعه مربوطه می تواند مشکل را بر طرف نمود.
  • و بسیاری مشکلات دیگر سخت افزاری و نرم افزاری

تلفن را بردار و متخصص تعمیرات را مطلع کن

ما برای راحتی و آسایش شما تلفن هایی در نظر گرفتیم .شما می توانید بدون هر چالشی در هر کجا که هستید تماس بگیرید تا ما تکنسین مربوطه را برای تعمیر در محل شما ارسال کنیم .پرسنل ما دارای تخصص در زمینه های مختلفی هستند که می توانند با استفاده از مهارتهای خود ، به شما در جهت تعمیر و یا تعویض قطعات کمک کنند . لازم به ذکر است  وقتی تکنسین با تجربه و علم روز و آگاه برای دستگاه شما اقدامات لازم را انجام می دهد شما می توانید اعتماد کرده و دستگاههای گران قیمت خود را با خیال راحت در اختیار آنان قرار دهید .

کار را به کاردان بسپار

تلویزیون دستگاهی بسیار ظریف با قطعات حساس می باشد . لطفا برای تعمیرات از تعمیرکاران غیر حرفه ای استفاده نکنید . این کار می تواند هزینه های بیشتری برای شما به بار بیاورد . تکنسین های ما به تکنولوزی روز الکترونیک تلویزیون ها آگاه بوده و می توانند از بروز مشکلات بزرگ تر جلوگیری نمایند . کافیست با تلفن های ما تماس بگیرید .

امتیاز خود را ثبت کنید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره آنلاین

شماره تماس تهران