ارور e3 لباسشویی سامسونگ

ارور e3 لباسشویی سامسونگ

در صورتی که با ارور E3 در لباسشویی سامسونگ مواجه شدید، این ارور معمولا به دلیل  عدم کنترل آبگیری توسط دستگاه  میباشد و حتی ممکن است سرریز آب اتفاق بیوفتد. برای رفع این مشکل، می‌توانید این مراحل را امتحان کنید:

1. ابتدا دستگاه را خاموش کنید و برق آن را قطع کنید.
2. در صورتی که این ارور برروی دستگاه شما نمایش داده میشود و یا آبگیری ماشین لباسشویی متوقف نشده است باید سیستم هیدروستات که شامل شلنگ، مخزن و سوئیچ هیدروستات است بررسی شوند و سپس برد اصلی مورد بررسی قرار گیرد.

با توجه به اینکه تیم ما در زمینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ حرفه‌ای است، در صورت داشتن مشکلات دیگر با دستگاه خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید و درخواست اعزام تکنسین را ثبت کنید. تیم ما در کمترین زمان ممکن به شما کمک خواهد کرد.

علت به وجود آمدن ارور e4 لباسشویی سامسونگ؟کلیک کن تا جوابشو بدونی

ارور e3 لباسشویی سامسونگ

علت به وجود آمدن ارور ue لباسشویی سامسونگ؟کلیک کن تا جوابشو بدونی

علت ارور E3 در ماشین لباسشویی های سامسونگ

در این حالت سنسور سطح آب  لباسشویی سیگنالی را ارسال می کند که نشان می دهد آب بیش از حد در لباسشویی وجود دارد. به طور دقیق تر، آب بیشتری از مقدار مورد نیاز برای برنامه انتخابی وجود دارد و ماشین لباسشویی شستشو را متوقف می کند. سپس دستگاه پمپ تخلیه را روشن کرده و کد خطای E3 را نمایش می دهد. در گاهی از موارد دیده شده که این ارور به دلیل خوانش نادرست سوئیچ فشار نیز اتفاق می افتد.

  • اتصال نادرست شیلنگ تخلیه به لوله فاضلاب
  • مسدود شدن شیر منبع تغذیه
  • استفاده از پودر لباسشویی بی کیفیت یا بیش از مقدار آن در هر چرخه شستشو
  • شکستگی ماژول کنترل

رفع عیب ارور e3 لباسشویی سامسونگ

  • اگر مقدار زیادی پودر در درام وجود داشته باشد، کف فراوانی تشکیل می شود و این کف وارد لوله سوئیچ فشار می شود و افزایش فشار ایجاد می کند. بنابراین، سنسور سطح آب فرآیند تخلیه را آغاز می کند و ارور E3 روی صفحه ماشین لباسشویی ظاهر می شود. در این صورت باید آب را تخلیه کرده و لباس‌ها را خارج کنید. سپس، حالت آبکشی را اجرا کنید تا درام تمیز شود.
  • اگر ماشین لباسشویی به درستی به شلنگ تخلیه وصل نشده باشد، ارور E3 روی صفحه نمایش ظاهر می شود.
  • اگر خرابی موقتی در ماژول کنترل وجود دارد، باید ماشین لباسشویی را خاموش کنید و دوشاخه را از پریز خارج نمایید.(خرابی این قسمت باید توسط یک تکنیسین بررسی شود).

در حالت کلی اگر با این مشکل مواجه شده اید حتما با یک تکنیسین تماس حاصل فرمایید. اما چرا بهتر است از خدمات تیم ما استفاده نمایید؟

  1. به این دلیل که تمامی خدمات ما دارای گارانتی هستند و اگر در زمان گارانتی برای دستگاه شما مشکلی ایجاد شود به صورت رایگان تعمیر خواهد شد.
  2. تمامی قطعاتی که جایگزین قطعات معیوب میشوند، اورجینال خواهند بود.
  3. در انتهای کار به شما یک فاکتور با جزئیات دقیق داده میشود.
  4. پس از اتمام کار تکنیسین، توسط کارشناسان بخش پشتیبانی از شما نظرسنجی خواهد شد.
4.5/5 - (4 امتیاز)

مطالب پیشنهادی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
5 ماه قبل

قیمت تعمیر چقدره ؟