تعمیرات یخچال سامسونگ در اندیشه و شهریار​

تعمیرات یخچال سامسونگ

اعزام کارشناس در اندیشه و شهریار

تعمیرات یخچال در منزل

ازآنجایی‌که جابجایی یخچال به تعمیرگاه یخچال سخت و هزینه‌بر هست. ما خدمات یخچال را در محل شما انجام می‌دهیم. کافیست با کارشناس پشتیبانی وب‌سایت ما تماس حاصل بفرمایید. و درخواست خدمات تعمیر یخچال در منزل خود را سفارش دهید. تا سریعاً تعمیر کار یخچال به محل شما اعزام نماییم.

تعمیر یخچال با ضمانت

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم کیفیت خدمات تعمیرات یکی از دغدغه‌های مهم اکثر افراد می‌باشد. ازاین‌رو ما جهت ارائه خدمات تضمینی و باکیفیت تعمیرکاران مجرب و خبره را بکار گرفته‌ایم. که هم چندین سال تجربه انجام تعمیرات در رزومه خوددارند. و همچنین دوره‌های تخصصی آموزشی را گذرانده‌اند. ازاین‌رو با خیال آسوده خدمات تعمیرات یخچال با ضمانت در اندیشه و شهریار ارائه می‌دهیم.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

با توجه به اهمیت یخچال فریزر ها در حفظ مواد غذایی در خانه‌ها و در فروشگاه‌ها، لازم است بلافاصله جهت تعمیر یخچال در صورت خرابی آن اقدام شود. تا خسارتی از بابت فاسدشدن مواد غذایی درون یخچال متوجه شما نگردد.

ازاین‌رو ما تلاش کرده‌ایم خدمات تعمیرات یخچال فریزر شبانه روزی در اندیشه و شهریار ارائه کنیم. تا بتوانیم در صورت نیاز شما به خدمات تعمیرات، سریعاً یخچال فریزر منزل شمارا تعمیر نماییم.

«با خدمات تعمیرات یخچال شبانه روزی در اندیشه و شهریار نگران خرابی یخچال منزل یا فروشگاه خود نباشید. ما همواره به‌صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیرات به شما هستیم.»

تعمیر کار یخچال در اندیشه و شهریار

پیدا کردن یک تعمیرکار یخچال حرفه ای و ماهر کاری آسان نیست. اگر به دنبال یک تعمیرکار یخچال ماهر و مجرب هستید. تا خیالتان از بابت کیفیت و ضمانت تعمیرات آسوده باشد. می‌توانید با ما تماس بگیرید. تا سریعاً ماهرترین نیروی تعمیر کار یخچال در اندیشه و شهریار به محل شما اعزام نماییم.

تعمیر یخچال سیار اندیشه و شهریار

همان‌گونه که پیش‌تر اشاره کردیم انتقال یخچال فریزر به تعمیرگاه یخچال کاری دشوار می‌باشد. که یک هزینه حمل‌ونقل را هم بر شما تحمیل خواهد کرد. خدمات تعمیرات یخچال سیار در اندیشه و شهریار مناسب‌ترین گزینه برای شما هنگام خرابی یخچال می‌باشد.

در صورت خرابی یخچال، و یا مشاهده هرگونه ایراد در یخچال، با ما تماس حاصل بفرمایید. تا سریعاً تعمیرکار یخچال به محل شما اعزام نماییم.

با خدمات فوری تعمیر یخچال سیار در اندیشه و شهریار در خدمت شما هستیم.

همه چیز در مورد یخچال فریزر سامسونگ

آموزش شناخت اجزای مکانیکی و قسمت‌های مختلف یخچال

آموزش شناخت کمپرسور و آموزش شارژ گاز کمپرسور: مجموعه‌ای مکانیکی شامل میل‌لنگ، پیستون و سوپاپ‌ها می‌باشد، که میل لنگ توسط یک موتور آسنکرون که داخل محفظه کمپرسور قرار دارد، می‌چرخد و در نتیجه پیستون مانند یک تلمبه عمل کرده با باز و بسته شدن سوپاپ‌ها گاز موجود در سیلندر و لوله‌ها به گردش درمی‌آید. گاز مرتبا از لوله برگشت مکیده شده با فشار وارد لوله رفت می‌شود بنابراین گاز سرما ساز مدام در حال حرکت بوده به ترتیبی عمل سرما سازی انجام می‌شود. روی بدنه کمپرسور معمولا سه لوله دیده می‌شود: لوله رفت یا فشار گاز و لوله بر گشت یا مکش و لوله کور یا لوله مخصوص شارژ گاز.

آموزش تعمیر کندانسور (رادیاتور خنک کننده): از آنجایی که گاز در کمپرسور تحت فشار قرار میگیرد (تا آماده حرکت درون لوله‌های مسیر شود) حرارت گاز افزایش یافته واگر به طریقی این گرما از گاز سلب نشود و یا تعدیل نگردد عمل سرماسازی مختل می‌شود. از این رو همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از کمپرسور وارد لوله‌های مارپیچ مانندی می‌شود که جایگاه این لوله در یخچال‌های خانگی پشت کابینت اصلی یخچال است.

آموزش تعویض فیلتر یا درایردرون درایر را از موادی بنام سیلیکات یا سیلیکاژل پر می‌کنند. این مواد خاصیت رطوبت زدایی داشته و گاز پس از عبور رطوبت خود را تماما به این مواد میدهد وخشک می‌شود بمرور بر اثر کارکرد زیاد رنگ قهوه‌ای بسیار روشن این مواد به تیرگی می‌نهد و این تغییر حالت در واقع بیانگر پایان توانایی این مواد جهت رطوبت زدایی است از اینرو پیشنهاد می‌شود به هنگام تعویض کمپرسور یا شارژ گاز مجدد یخچال درایر را نیز تعویض نمایید تا سرما سازی کیفیت مطلوب را داشته باشد.

آموزش تعمیرات اواپریتور (محفظه تولید یخ): از آنجا که آلومینیوم در انتقال سرما از توانایی بالایی برخور دار است به طور معمول اواپراتور را از لوله‌های مارپیچ آلومینیومی می‌سازند و از آنجا که بتوسط بسته شدن درب جای یخی هوا درون اواپریتور مسدود می‌شود، تبخیر مداوم سرما در اواپریتور دما را شدیدا کاهش می‌دهد بگونه‌ای که آب و یا هر ماده غذایی دیگری درون اواپریتور منجمد می‌شود.

شناخت کاپیلاری تیوب(لوله مویی): به سبب قطر بسیار کمی که داراست لوله مویی نامیده می‌شود. جایگاه آن بین خروجی فیلتر (درایر) و ورودی اواپریتور است. قطر و طول آن در کیفیت سرمای ایجاد شده بسیار با اهمیت است در رابطه با نقش سرما سازی آن در ادامه بحث خواهد شد. مجموعه قطعات مکانیکی شامل: کمپرسور، کندانسور، لوله مویی، درایر و اواپریتور دیده می‌شود.

آموزش تعمیر اجزاء الکتریکی یخچال

آموزش تعمیرات موتور الکتریکی: همانگونه که قبلا نیز ذکر شد موتور الکتریکی با یک مجموعه مکانیکی کمپرسور یخچال را تشکیل می‌دهند. موتور یخچال از نوع آسنکرون بوده ودر یخچال‌های مختلف نوع راه‌انداز خازنی و یا بدون خازن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرهای خروجی موتور از بدنه کمپرسور خارج شده و به سایر قطعات الکتریکی متصل می‌شود. معمولا سرهای خروجی شامل سه سر سیم که مانند شکل یکی از سرسیم‌ها متعلق به سیم پیچ اصلی، سرسیم دوم مربوط به سیم پیچ کمکی و سرسیم سوم مشترک بین اصلی و کمکی است. بر روی بدنه بعضی از کمپرسور‌ها حروفی خاص، سرسیم‌ها را از یکدیگر تفکیک می‌کند. 

روشهای عیب یابی ترموستات(اتومات): عمل تنظیم سرما در یخچال توسط ترموستات صورت می‌گیرد. اجزاء اصلی ترموستات عبارتند از:

  1. بدنه فلزی
  2. کنتاکت‌های اتصال
  3. فانوسک محتوی گاز
  4. لوله مویی
  5. لوله بلو
  6. فنر و اهرم‌ها
  7. پیچ تنظیم.

طریقه تعویض رله استارت یا رله راه انداز موتور: آسنکرون بکار گرفته شده در مجموعه کمپرسور از نوع آسنکرون‌هایی است که سیم پیچ استارت تنها در لحظه راه‌اندازی (که همواره در این حالت بیشترین مقدار گشتاور مورد نیاز است) در مدار بوده و سپس از مدار خارج می‌شود. در مبحث موتور‌های آسنکرون به این دسته از موتور‌ها اشاره شد البته خروج سیم پیچ کمکی در آنها بتوسط کلید گریز از مرکز صورت می‌گیرد.

در موتور یخچال سیم پیچ اصلی از مسیر رله استارت که در خارج از مجموعه کمپرسور تعبیه شده تغذیه می‌شود.

امتیاز خود را ثبت کنید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره آنلاین

شماره تماس اندیشه ، شهریار