تلویزون های سامسونگ

تلوزیون های سامسونگ

شرکت سامسونگ در سالهای اخیر تلویزیون هایی با تکنولوژی های جدید معرفی کرده که بسیاری از این تکنولوژی ها، تلویزیون های این برند  را به تلویزیون هایی شگفت انگیز تبدیل نموده است که از این فناوری های جذاب میتوانیم به نوردهی کوانتومی(برای بالا بردن شفافیت تصویر)، فناوری  HDR( جهت بهبود کیفیت تصویر) و فناوری Bixby Voice( جهت کنترل دستگاه توسط صدای انسان) نام برد.

همچنین همانطور که همه ما میدانیم، سامسونگ یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تلویزیون در جهان است  و تلویزیون هایی با صفحه نمایش های  QLED و OLED تولید میکند که این صفحه نمایش ها کیفیت و وضوح تصویر را دوچنان نموده اند.

این تلویزیون ها همچنین دارای سیستم عامل Smart TV هستند که به کاربران اجازه می‌دهند تا به اینترنت متصل شوند ، برنامه های خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایند و همچنین برنامه های تلویزیون خود را بروزرسانی کنند.

حال که در مورد تکنولوژی های به کار رفته در نسل جدید تلویزیون های سامسونگ صحبت های مختصری نموده ایم وقت آن رسیده جدیدترین تلویزیون های این برند را به شما معرفی نماییم.

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون مدل S95B

یکی از زیباترین و بهترین تلویزیون های نسل جدید سامسونگ تلویزیون مدل S95B میباشد. این تلویزیون در سال 2022 تولید شده و مونتاژ کشور مجارستان است. این تلویزیون باکیفیت بالایی که دارد حتی مناسب گیمینگ نیز هست.

این تلویزیون OLED QD- بوده و کیفیت تصویر آن 4K است.

این تلویزیون جزئه هیچ کدام از سری های تلویزیون های سامسونگ نیستند و به صورت کاملا منحصر به فرد تولید شده اند.

این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن است که یک سیستم عامل متن باز و آزاد است و که کاربران را قادر میسازد علاوه بر اتصال تلفن همراه و پخش آهنگ و… از سرویس‌های استریمینگ معروف مانند نتفلیکس و آمازون پرایم و… استفاده کنند.

تلویزیون سامسونگ S95B از ریموت کنترل هوشمند جدید خود به نام و مدل TM2280E استفاده میکند. این مدل از مدل های پیشرفته ریموت کنترل بوده که از طریق پورت USB و پنل خورشیدی نیز شارژ میشود.

تلویزیون سامسونگ مدل QN95B

این تلویزیون نیز یکی دیگر از تلویزیون های قدرتمند سامسونگ است که کیفیت تصویر8K  را ارائه میدهد ( با قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ) و دارای سایزهایی همچون  43 ، 50 ، 55 ، 65 ، 75 و 85 می باشد که برای تمامی محیط ها مناسب است.

این تلویزیون جزئه تلویزیون های سری 9 است که برای تمام مصارف و حتی گیمینگ نیز مناسب می باشد.

تلویزیون مدل QN95B مانند مدل S95B از سیستم عامل تایزن استفاده میکند. این محصول از سه کشور مختلف مونتاژ میشود( مصر، مجارستان و اسلواکی)

این تلویزیون با امکانات بی شماری که دارد قطعا پرچم دار تلویزیون های سامسونگ است. مدل QN95B تمام امکانات تلویزیون های سری 9 (مانند پورت های مختلف، کیفیت صدای بی نظیر و…) را داراست.

تلویزیون مدل QN900B

این مدل نسبت به مدل هایی که معرفی شد قیمت پایین تری دارد اما این بدین معنا نیست که از امکانات خوبی پشتیبانی نمیکند. بلکه این تلویزیون نیز یک تلویزیون با کیفیت تصویر 8K و رفرش ریت 120 هرتز است که در نوع خود فوق العاده می باشد.

در این تلویزیون از صفحه نمایش Neo QLED استفاده شده که نسبت به صفحه نمایش های QLED کنتراست بهتری ارائه میدهد.

تلویزیون مدل QN900B همچنین از کنسول های بازی نسل 9 پشتیبانی میکند و میتوان گفت یک تلویزیون عالی برای گیمینگ است. این تلویزیون نیز دارای سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 می باشد.

تلویزیون سامسونگ مدل Q80B

این تلویزیون از محصولات سری 8 میباشد که در سال 2021 وارد بازار شده است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K با صفحه نمایش QLED است که با مونتاژ های اسلواکی و مصر وارد کشور ما میشوند. تلویزیون مدل Q80B دارای سایزهای  50 ، 55 ، 65 ، 75 و 85 می باشد. (در این تلویزیون ها برای نوسازی تصاویر و صفحه های اکشن از نرخ نوسازی در تصویر 120 هرتز پشتیبانی میشود). این دستگاه ها همچنین سایر امکانات مانند گیرنده دیجیتال داخلی، 4 پورت و… را دارا هستند. اگر به دنبال یک تلویزیون حرفه ای با بهترین امکانات و قیمتی مناسب تر از مدل های بالا هستید، خرید این مدل انتخاب هوشمندانه ای می باشد.

تلویزیون مدل Q70B

این مدل از تلویزیون سامسونگ از محصولات سری 7 است که در سال 2022 وارد بازار شده است و به مونتاژ مصر و ویتنام وارد کشور ما میشود. این تلویزیون بسیار ظریف و شیک میباشد و مناسب برای افرادی است که به تلویزیون های ظریف علاقمند هستند.

این تلویزیون از نور پس زمینه Edge LED  و پنل VA استفاده میکند.( این نوع از پنل باعث میشود رنگ های تیره وضوح  بهتری داشته باشند)

این تلویزیون نیز از سیستم عامل تایزن برخوردار است. ( با این سیستم عامل شما گوشی اندرویدی و حتی IOS ای خود را میتوانید به تلویزیون متصل کنید).

همچنین باید بیان نماییم که این تلویزیون در سایزهای  55 ، 65 ، 75 و 85 تولید و وارد بازار شده است.

علاوه بر مواردی که بیان شد تلویزیون های مدل های دیگری همچون BU8000، BU5000، تلویزیون های فریم 2022، CU7000، CU7100  و… نیز هستند که از نسل های جدید تلویزیون های سامسونگ می باشند.

به دلیل اینکه مدل های بسیار زیادی وارد بازار شده اند، ما سعی نمودیم جدیدترین و جذاب ترین مدل ها را به شما معرفی نماییم.

حال امیدواریم مطلبی که در مورد تلویزیون های سامسونگ برای شما آماده نموده ایم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گرفته باشد. همچنین به خاطر داشته باشید که تلویزیون های سامسونگ بسیار قدرتمند و حرفه ای هستند و یک دستگاه مناسب برای محیط های اداری، تجاری و مسکونی می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب پیشنهادی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها