تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در اصفهان

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در اصفهان را به تیم حرفه ای سام ریپیرز بسپارید. ما سالهاست در زمینه انواع لوازم خانگی فعالیت داریم و توانسته ایم تکنیسین هایی کاملا حرفه ای، باتجربه و کارآزموده استخدام کنیم تا افراد بتوانند با خیالی آسوده، کار تعمیرات دستگاه خود را به تکنیسین های تیم ما بسپارند.

اگر هر کدام از لوازم برقی شما اعم از لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی و… دچار مشکل شده اند کافیست با شماره 03191010212 تماس گرفته تا کارشناسان بخش پشتیبانی به طور کامل شما را راهنمایی نمایند و در کمترین زمان ممکن تکنیسین مربوطه را به محل موردنظر شما اعزام کنند.

اما معمول ترین مشکلات لباسشویی سامسونگ کدام ها هستند؟

مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ

برخی از مشکلاتی که ممکن است در لباسشویی‌های سامسونگ به وجود آید عبارتند از:

  1. روشن نشدن لباسشویی: علت اصلی روشن نشدن لباسشویی می تواند مربوط به تامین نشدن برق دستگاه باشد. اگر کابل، دو شاخه، پریز و با فیوز برق دچار مشکل شده باشند لباسشویی روشن نخواهد شد. پس در ابتدا به کمک یک فازمتر از برق داشتن پریز اطمینان حاصل فرمایید و سپس کابل و دوشاخه را بررسی کنید تا مطمئن شوید سالم هستند. در انتها اگر مشکل حل نشد باید برد و موتور توسط یک تکنیسین بررسی شوند.
  2. عدم آبگیری لباسشویی سامسونگ: در حالت طبیعی، تقریبا تا چند ثانیه پس از تنظیم برنامه شست و شو، لباسشویی عمل آبگیری را آغاز می کند. اما اگر مشکلی در فشار آب، شیر آب ورودی، شیر برقی، شلنگ های ورودی، فیلتر ورودی و هیدرواستات ایجاد شده باشد لباسشویی آبگیری را آغاز نخواهد کرد.
  3. نشتی آب لباسشویی: نشتی آب مشکلی است که بسیار آزار دهنده می باشد و باید در کمترین زمان برطرف شود. این مشکل به دلیل خرابی پمپ تخلیه، سوراخ بودن دیگ، سوراخ بودن شلنگ تخلیه و خرابی کاسه نمد اتفاق می افتد که تمامی این موارد باید توسط یک تکنیسین برطرف شوند.
  4. تولید صداهای غیر طبیعی: مهم ترین دلیل به وجود آمدن این مشکل تراز نبودن دستگاه می باشد. بنابراین باید در ابتدا از تراز بودن دستگاه اطمینان حاصل فرمایید. اگر مشکلی وجود نداشت پمپ تخلیه، کمک فنرها و… باید توسط یک تکنیسین بررسی شوند.
  5. عدم تخلیه آب لباسشویی سامسونگ: اگر آب درون لباسشویی تخلیه نمی شود ممکن است یک جسم خارجی مانند سکه درون شلنگ تخلیه و یا فیلتر آن گیر کرده باشد. بنابراین شلنگ در مرحله اول باید بررسی شود. اگر مشکلی وجود نداشت سیم کشی لباسشویی، موتور، برد و فیلتر پمپ باید مورد بررسی قرار گیرند.

مشکلاتی که بیان شد از اصلی ترین مشکلات لباسشویی های سامسونگ هستند. شما برای رفع عیب و تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در اصفهان حتی در روزهای تعطیل نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشکلات یخچال های سامسونگ

اکنون قصد داریم در مورد مشکلاتی که ممکن است برای یخچال های سامسونگ ایجاد شوند صحبت کنیم.

روشن نشدن یخچال سامسونگ

خرابی پریز، کابل دستگاه، دوشاخه، خرابی ترموستات، خرابی کمپرسور، خرابی برد، سیم کشی داخلی و تایمر دیفراست مشکلاتی هستند که باعث روشن نشدن یخچال می شود.( در صورتی که مشکل از قطعات داخلی باشد باید از یک تکنیسین برای رفع عیب کمک بخواهید)

خنک نشدن مواد غذایی درون یخچال

خنک نشدن یخچال ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد.اولین موردی که باید بررسی شود درجه حرارت داخل یخچال است. زیرا اگر دمای یخچال درست تنظیم نشده باشد، مواد غذایی درون آن به درستی خنک نمی شوند.

دلیل دیگری که ممکن است باعث خنک نشدن یخچال شود، مشکل در  کندانسور و فن آن است. اگر کندانسور یا فن آن خراب شده باشند، حرارت یخچال به درستی خارج نشده و یخچال خنک نمی‌شود. بنابراین کندانسور باید توسط یک تکنیسین بررسی شود.

صدای غیر طبیعی یخچال سامسونگ

در صورتی که صدای یخچال شما تغییر نموده است باید فن کندانسور، فن اوپراتور و سایر قسمت ها توسط یک تکنیسین بررسی شوند.

یکسره کار کردن یخچال

یکسره کار کردن یخچال به علت‌های گوناگونی رخ می دهد. یکی از دلایل رایج آن، خرابی ترموستات است که باید توسط یک تعمیرکار بررسی شود. دلیل دیگر این مشکل میتواند خرابی لاستیک دور درب باشد(اگر این لاستیک خراب شده باشد، هوای گرم از بیرون می‌تواند وارد یخچال شود و موتور یخچال برای حفظ دمای مناسب مجبور است به طور مداوم کار کند). ایجاد مشکل در کویل کندانسور، مشکل در هیتر دیفراست، ایجاد مشکل در فن کندانسور و فن اپراتور نیز باعث به وجود آمدن چنین مشکلی خواهند شد.

نشتی آب در یخچال سامسونگ

خرابی لاستیک دور درب، انسداد لوله تخلیه، یخ زدن اوپراتور، خرابی یخ ساز، خرابی شیر ورودی و خرابی فیلتر آب از دلایل اصلی نشتی آب یخچال های سامسونگ هستند.

مشکلاتی که بیان شد از اصلی ترین و عمده ترین مشکلات یخچال های سامسونگ هستند که برای رفع هرکدام از آنها می توانید با تیم حرفه ای سام ریپیرز تماس بگیرید.

نکته: اگر از یخچال ساید بای ساید سامسونگ استفاده می کنید ممکن است مشکلاتی مانند کار نکردن یخساز، کار نکردن صفحه نمایش و کار نکردن آبسرد کن را شاهد باشید.

در مورد کار نکردن یخساز باید بگوییم که اگر به طور کامل یخ تولید نشده باید چک کنید که آیا حالت Ice Off روشن است یا خیر. اگر این حالت روشن نیست شیر آب و ورودی و شلنگ متصل به آن را بررسی نمایید. اما اگر یخ ساخته شده اما خارج نمی شود این مشکل باید توسط یک تکنیسین بررسی شود زیرا مواردی مانند خرابی شیر برقی، خرابی یخ ساز، مشکل در سیم کشی و… باعث به وجود آمدن این مشکل شده اند.

در صورتی که صفحه نمایش کار نمی کند برد اصلی نمایشگر باید مورد بررسی قرار گیرد.

حال اگر آبسرد کن کار نمی کند و در واقع آب وارد این قسمت نمی شود شیر برقی باید بررسی شود

اکنون که مشکلات در مورد یخچال و ساید سامسونگ را بیان نمودیم،  قصد داریم در مورد ظرفشویی های برند سامسونگ و مشکلات متداول آنها صحبت نماییم.

مشکلات ظرفشویی های سامسونگ

مشکلات ظرفشویی های سامسونگ به ترتیب زیر است:

  • صدای غیرطبیعی دستگاه:

    دلیل اصلی صداهای زیاد دستگاه، تراز نبودن آن است. علاوه بر این مورد انسداد لوله تخلیه، گیر کردن ظروف به بازوی آبپاش، خرابی بازوی آبپاش و پر بودن بیش از حد دستگاه باعث صداهای غیر طبیعی خواهند شد.

  • خشک نشدن ظروف پس از اتمام کار ظرفشویی:

    این مورد به دلیل تنظیمات ناصحیح ماشین ظرفشویی، اتمام مایع جلادهنده، خرابی هیتر گرما دهنده و رسوب گرفتن فیلتر ها اتفاق می افتد.

  • تمیز نشدن ظروف پس از شست و شو:

    استفاده از مواد شوینده نامناسب، انسداد فیلترها، گرم نشدن آب، پایین بودن فشار آب، خراب شدن بازوی آبپاش، خرابی المنت و ایجاد مشکل در موتور باعث می شوند ظروف پس از شست و شو به طور کامل تمیز نشوند.

  • نشتی آب ماشین ظرفشویی:

    اگر ماشین ظرفشویی شما نشتی آب دارد این مشکل می تواند به دلیل انسداد شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ، خرابی جت پمپ و… رخ دهد که باید حتما این مورد توسط یک تکنیسین بررسی شود.

  • تخلیه نشدن آب ظرفشویی:

  • اغلب کثیفی فیلتر باعث تخلیه نشدن آب ظرفشویی می شود. بنابراین در چنین مواقعی فیلتر باید به طور کامل تمیز شود. اگر مشکل حل نشد دستگاه باید توسط یک تکنیسین بررسی شود.

مشکلات دیگری از جمله عدم آبگیری دستگاه (به دلیل خرابی شیر برقی، پیچ خوردگی شلنگ آب ورودی و کم بودن فشار آب)،  گرم نشدن آب داخل ماشین ظرفشویی ( به دلیل خرابی هیدرواستات) و… نیز وجود دارند که به دلیل متداول نبودن، آنها را به طور کامل توضیح نخواهیم داد.

مشکلات کولرگازی های سامسونگ

مشکلات کولرگازی های سامسونگ عبارت اند از:

  1. باد گرم کولر گازی
  2. روشن نشدن کولر گازی سامسونگ
  3. خاموش شدن ناگهانی کولرگازی
  4. صدای غیر طبیعی کولر گازی

1) دلایل اصلی باد گرم کولر گازی مربوط به خرابی اورلود، خرابی رله استارت و خالی شدن گاز کولر گازی می باشد که این موارد باید توسط تکنیسین ها بررسی شوند.

2)اگر کولر گازی روشن نمیشود و مشکلی در کابل، دوشاخه و پریز وجود ندارد اتصالات داخلی و اتصال در بدنه وجود دارد.

3) از علل اصلی خاموش شدن ناگهانی کولر گازی میتوان به خرابی برد، ترموستات، کمپرسور و حتی فیلترها اشاره نمود که تمام این موارد باید توسط تعمیرکاران بررسی شوند.

4) در این حالت لاستیک لرزه گیر، اجزای مکانیکی، پروانه ها و کمپرسور باید مورد بررسی قرار گیرند.

مشکلات مهم در زمینه کولرهای گازی مواردی بود که به آنها اشاره شد که شما میتوانید برای برطرف نمودن هرکدام از این موارد، با کارشناسان تیم ما تماس حاصل فرمایید. به خاطر داشته باشید که تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در اصفهان توسط تیم ما به بهترین شکل انجام میشود و در انتهای کار، گارانتی به شما تحویل میگردد.

مشکلات مایکروفرهای سامسونگ

  • روشن نشدن مایکروفر سامسونگ: اگر مشکلی در برق رسانی به دستگاه وجود نداشته باشد موتور دستگاه باید مورد بررسی قرار گیرد.
  • عدم چرخش سینی مایکروفر: اگر سینی دستگاه نمیچرخد، باید در ابتدا از تمیز بودن سینی و زیر آن اطمینان حاصل فرمایید. اگر مشکلی وجود نداشت شفت، چرخ ها، سینی و ریل سینی باید به طور کامل بررسی شوند.
  • گرم نشدن غذا درون مایکروفر: در صورتی که پس از اتمام کار دستگاه، غذا همچنان سرد است میکروسوئیچ درب و همچنین مگنترون باید مورد بررسی قرار گیرند.
  • صدای غیر عادی مایکروفر سامسونگ: اگر سینی سنگین شده باشد، اگر از ظروف آلومینیومی استفاده کرده باشید ممکن است شاهد صداهای غیر طبیعی و همچنین جرقه باشید.

نکته: مایکروفرها دستگاه های بسیار حساسی هستند پس بهتر است بلافاصله پس از مشاهده مشکل آن را از برق کشیده و با یک تکنیسین تماس بگیرید.

حال که در مورد مشکلات مایکروفرهای سامسونگ نیز صحبت نمودیم وقت آن رسیده مشکلات تلویزیون های این برند را نیز بیان نماییم و به شما بگوییم چه مشکلاتی ممکن است برای این تلویزیون ها ایجاد شود.

مشکلات تلویزیون های سامسونگ

خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ

در صورتی که تلویزیون شما به صورت مداوم خاموش و روشن میشود، مهم ترین علت آن میتواند خرابی برد پاور باشد. این برد، وظیفه روشن و خاموش کردن تلویزیون را بر عهده دارد و همچنین ولتاژ کافی را به تمامی اجزای تلویزیون می رساند.( این مورد باید توسط یک تکنیسین بررسی شود)

علاوه بر این مورد، نوسانات شدید برق، خرابی IC برد پاور و خرابی مین برد از دیگر دلایلی هستند که باعث خاموش و روشن شدن دستگاه میشوند.

تاخیر در روشن شدن تلویزیون

در هنگام رخ دادن این مشکل نیز، علت مربوط به خرابی برد پاور باشد و اگر به آن اهمیت ندهید در نهایت منجر به خاموش شدن همیشگی تلویزیون شما میشود.

در هنگام مشاهده چنین مشکلی، حتما با یک تکنیسین تماس بگیرید.

پرش تصویر تلویزیون سامسونگ

اگر تلویزیون دچار این مشکل شده باشد شما تصاویر را باکیفیت بالا مشاهده نمیکنید و تصویرها گاها ناپدید شده و مجددا پدیدار میشوند. این مشکل با نام پرش تصویر یا سوسو زدن شناخته میشود که اغلب مربوط به فعال بودن قابلیت  motion interpolation می باشد که باید آن را در تلویزیون خود غیر فعال نمایید. در صورتی که چنین قابلیتی فعال نیست از یک تکنیسین بخواهید تلویزیون شما را بررسی کند.

قطع شدن تصویر تلویزیون

خرابی بک لایت اصلی ترین علت این مشکل می باشد. بک لایت ها معمولا به دلیل ضربه، رطوبت و… دچار آسیب میشوند و در چنین مواقعی بهتر است بک لایت به طور کامل تعویض گردد.

عوامل دیگری از جمله خرابی پنل، خرابی برد پاور، استفاده از کابل HDMI نامرغوب باعث میشوند تصویر تلویزیون قطع گردد.

روشن نشدن تلویزیون

در هنگام مشاهده چنین مشکلی در ابتدا تمام اتصالات را بررسی نمایید و در نهایت تلویزیون را به طور مستقیم به پریز برق متصل نمایید تا مطمئن شوید ایراد از تلویزیون است، یا سایر تجهیزات جانبی.

اگر در این حالت نیز تلویزیون روشن نشد، مین برد و برد پاور باید بررسی شوند.

تمام دستگاه هایی که در مورد مشکلات آنها صحبت نمودیم از پرکاربردترین محصولات برند سامسونگ هستند. این دستگاه های قدرتمند روزی ممکن است دچار مشکل شوند، اما جای نگرانی وجود ندارد. زیرا تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در اصفهان توسط تیم سام ریپیرز به بهترین شکل ممکن انجام میشود. بنابراین جهت مشاوره میتوانید همین حالا با شماره ……………….. تماس حاصل فرمایید.

امتیاز خود را ثبت کنید

مطالب پیشنهادی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اعزام کارشناس در اصفهان

مشاوره آنلاین

شماره تماس اصفهان