تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تبریز

اگر به دنبال تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تبریز هستید تیم حرفه ای سام ریپایرز در خدمت شماست تا بهترین خدمات را ارائه دهد. ما سالهاست در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی فعالیت داریم و برای هرکدام از برندها، تکنیسین های مختلفی را در نظر گرفته ایم تا تمامی دستگاه ها به نحو احسنت تعمیر شوند. پس میتوانید جهت تعمیر هرکدام از دستگاه های خود با  ما تماس بگیرید. اما قبل از تماس بهتر است دلیل مشکل به وجود آمده در هرکدام از لوازم خانگی خود را بدانید.

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تبریز

تعمیر یخچال سامسونگ در تبریز

اگر یخچال سامسونگ شما دچار مشکل شده است باید در ابتدا مشکل را شناسایی نموده و اقدامات اولیه را انجام دهید. زیرا بسیاری از مشکلات جزئی در کمترین زمان تبدیل به مشکلات حاد میشوند. اما چه مشکلاتی ممکن است برای یخچال سامسونگ شما ایجاد شود؟

مشکلات رایج یخچال سامسونگ

  • روشن نشدن یخچال سامسونگ
  • یکسره کار کردن یخچال
  • صداهای غیر طبیعی یخچال سامسونگ
  • خنک نکردن مواد غذایی
  • نشتی آب یخچال

حال قصد داریم تمام دلایل این مشکلات را بیان نماییم. پس حتما با ما همراه باشید.

روشن نشدن یخچال سامسونگ

  1. اگر یخچال سامسونگ شما روشن نمی‌شود، می‌تواند به دلایل مختلفی این مشکل رخ داده باشد. یکی از این دلایل ممکن است به خاطر عدم اتصال به برق باشد. پس در ابتدا باید کابل، پریز، دوشاخه و حتی فیوز برق منزل را بررسی نمایید تا مطمئن شوید برق وارد دستگاه میشود.
  2. از علل دیگر به وجود آمدن این مشکل خرابی اورلود است. اگراورلود در یخچال فریزر خراب باشد، یخچال روشن نمی‌شود
  3. آخرین دلیل روشن نشدن یخچال، میتواند مربوط به برد الکترونیک دستگاه باشد. این مشکل باید توسط یک تکنیسین حرفه ای بررسی و رفع عیب شود.
  4. خرابی ترموستات نیز میتواند باعث کار نکردن دستگاه شود. ( ترموستات دستور شروع کار را به کمپرسور صادر میکند و اگر ترموستات خراب شده باشد این دستور صادر نمیشود و در نتیجه یخچال شروع به کار نمیکند)
  5. در نهایت مشکل در برد اصلی دستگاه باعث روشن نشدن یخچال سامسونگ شما شود. این قسمت باید توسط یک تکنیسین بررسی گردد.

یکسره کار کردن یخچال

یکسره کار کردن یخچال، باعث آسیب رسیدن به موتور دستگاه میشود و باید سریعا این مشکل را برطرف نمود.

یکی از دلایلی که باعث این مشکل میشود خرابی حسگر دما و ترموستات می باشد. از دلایل دیگر یکسره کار کردن یخچال، انسداد لوله های خنک کننده می باشد. حتی گاهی پر بودن فضای داخلی یخچال باعث منع تردد هوا به داخل یخچال شده و همین موضوع باعث میشود موتور یخچال به طور یکسره کار کند.

نکته: در صورتی که لاستیک دور درب دستگاه نیز دچار آسیب شده باشد، یخچال به طور یکسره کار میکند.

در صورتی که یخچال شما به طور مداوم کار میکند بهتر است دستگاه را از برق بکشید و با یک تکنیسین تماس بگیرید.

صداهای غیر طبیعی یخچال سامسونگ

صداهای غیر طبیعی در یخچال‌های سامسونگ ممکن است دلایل مختلفی از جمله موارد زیر داشته باشد.

  • فرسودگی موتور یخچال: اگر سالهاست از یخچال خود استفاده میکنید، طبیعی است که صدای موتور کمی تغییر کرده باشد.
  • فن یخچال: همه یخچال ها دارای فن خنک کننده هوا هستند که در بسیاری از مواقع ممکن است صدای این فن ها به گوش شما برسد.
  • قطعات داخلی یخچال: اگر هر کدام از قطعات داخلی یخچال دچار مشکل شده باشند ممکن است صداهای اضافی توسط دستگاه تولید شود.

حال اگر صداهایی که توسط یخچال سامسونگ شما تولید می‌شود غیر عادی به نظر می‌رسند، بهتر است با کارشناسان تیم ما تماس حاصل فرمایید. تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تبریز توسط تیم ما در کمترین زمان انجام میشود.

نکته: اگر شما از یخچال ساید بای ساید استفاده میکنید و قسمت یخساز آن کار نمیکند میتواند علت آن خاموش بودن حالت یخساز، مشکل در منبع تامین آب، گرفتگی فیلتر یخسازو تنظیم نادرست فریزر باشد.

خنک نشدن مواد غذایی درون یخچال

خنک نشدن مواد غذایی درون یخچال می‌تواند به رشد میکروب ها و باکتری ها کمک کند و همین موضوع باعث میشود مواد غذایی شما آلوده شوند. در جنین مواقعی باید در ابتدا دمای دستگاه را بررسی نمایید تا مطمئن شوید به درستی تنظیم شده است.

اگر مشکلی وجود نداشت لاستیک دور درب را بررسی نمایید، در نهایت نیز فن دستگاه را تمیز کنید. اگر مشکل حل نشد برای بررسی موارد تخصصی، با یک تکنیسین تماس بگیرید.

نشتی آب یخچال سامسونگ

نشتی آب در هر دستگاهی میتواند بسیار آزاردهنده باشد. اما این مشکل به چه دلایلی ایجاد میشود؟ علت به وجود آمدن این مشکل به ترتیب زیر است.

  • مسدود شدن مسیر تخلیه یخچال
  • خرابی و یا یخ زدن اواپراتور
  • خرابی لاستیک دور درب فریزر
  • شکستگی سینی تخلیه یخچال

تمامی این موارد بهتر است توسط یک تعمیرکار بررسی شوند زیرا برای برطرف نمودن این مشکل تخصص لازم است.

ما سعی نمودیم مهم ترین مشکلات یخچال های سامسونگ را بیان نمودیم و شما میتوانید جهت تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تبریز حتی در روزهای تعطیل با تکنیسین های تیم ما تماس بگیرید.

اکنون وقت آن رسیده که در مورد لباسشویی های سامسونگ و همچنین مشکلات مربوط به آنها صحبت نماییم.

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تبریز

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تبریز

اگر لباسشویی شما روشن نمیشود، نشتی آب دارد، لباس ها درون لباسشویی به درستی شسته نمیشوند و… نگران نباشید زیرا تکنیسین های ما در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را برطرف میکنند.

مشکلات لباسشویی های سامسونگ

روشن نشدن لباسشویی سامسونگ

اصلی ترین دلیل روشن نشدن لباسشویی، تامین نشدن برق دستگاه می باشد. بنابراین در مرحله اول باید کابل، فیوز، دوشاخه و سیم دستگاه را بررسی نمایید. اگر مشکل برطرف نشد برد اصلی، تایمرو سوئیچ درب باید توسط یک تکنیسین بررسی شوند.

عدم آبگیری ماشین لباسشویی

در صورتی که لباسشویی آبگیری نمیکند و پس از چند دقیقه ارور میدهد باید سیستم آبرسانی، میکروسوئیچ درب، شیر وروردی آب و پمپ دستگاه بررسی شوند.

لرزش زیاد لباسشویی سامسونگ

اصلی ترین دلیل به وجود آمدن این مشکل تراز نبودن دستگاه است. اگر چنین مشکلی وجود ندارد و لباسشویی شما کاملا تراز است کمک فنرهای دستگاه باید مورد بررسی قرار گیرند.

نشتی آب لباسشویی سامسونگ

اگر مسیر ورورد و خرج آب مسدود با اجسام خارجی مسدود شده، در محفظه پودر شکستگی ایجاد شده باشد، پمپ تخلیه کثیف باشد و قطعات داخلی دچار شکستگی شده باشند شما شاهد نشتی آب خواهید بود، که در چنین مواقعی بهتر است از یک تکنیسین کمک بخواهید.

عدم تخلیه آب لباسشویی

علت اصلی به وجود آمدن این مشکل میتواند مربوط به گرفتگی شیلنگ تخلیه وکثیف بودن پمپ تخلیه باشد.

مواردی که بیان شد از اصلی ترین مشکلات لباسشویی های سامسونگ هستند. اگر ساکن تبریز و اطراف این شهر هستید برای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تبریزمیتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا آنها تکنیسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام کنند.

اکنون بهتر است مشکلات ظرفشویی های سامسونگ را هم بیان نماییم تا اگر مشکلی برای ظرفشویی شما ایجاد شده، بتوانید در کمترین زمان آن را برطرف کنید.

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در تبریز

ظرفشویی های سامسونگ بسیار حرفه ای، قدرتمند و پرطرفدار هستند اما به دلایل مختلف ممکن است دچار مشکل شوند. به همین دلیل باید این مشکلات را شناسایی و رفع عیب نمود.

مشکلات ظرفشویی های سامسونگ

همانطور که در بالا بیان نمودیم مشکلات در مورد روشن نشدن دستگاه ها با هم مشابه می باشد و اکنون از بیان مجدد این مشکل صرف نظر میکنیم.

عدم تخلیه ظرفشویی سامسونگ

اگر جسم خارجی مانند دانه های آجیل، هسته زیتون و… درون پمپ تخلیه گیر کند، پمپ مسدود شده و تخلیه صورت نمیگیرد. بنابراین پمپ باید بررسی شود.

علاوه بر مسدود شدن پمپ و یا خرابی آن، ایراد در سیم کشی نیز باعث به وجود آمدن این مشکل میشود.

خشک نشدن ظروف پس از اتمام کار دستگاه

اگر ظروف پس از اتمام کار ظرفشویی خشک نمیشوند در ابتدا از عدم اتمام مایع جلادهنده اطمینان حاصل فرمایید. در صورتی که مایع جلادهنده تمام نشده بود، فن خشک کن، المنت گرم کن آب و سایر قسمت ها باید توسط یک تکنیسین بررسی شوند.

عدم آبگیری ماشین ظرفشویی سامسونگ

عواملی مانند مسدود شدن فیلتر برقی، بسته بودن شیر آب ورودی، فشار آب ضعیف و تاخوردگی شلنگ باعث به وجود آمدن این مشکل میشوند.

تمیز نشدن ظروف پس از اتمام کار ظرفشویی

خراب شدن آبپاش های دستگاه، مواد شوینده نامرغوب، گرم نشدن آب دستگاه، تمام شدن نمک ظرفشویی، کثیف بودن فیلترها و خراب شدن موتور تقسیم عامل مواردی هستند که باعث تمیز نشدن ظروف خواهند شد.

این موارد از مهم ترین مشکلات ظرفشویی های سامسونگ هستند. موارد دیگری همچون نشتی آب ( به دلیل پارگی شلنگ تخلیه، ایراد در لگنچه ، خرابی جت پمپ ، ایرگاید و یا کابین، صدای غیر طبیعی (به دلیل تراز نبودن دستگاه و پمپ تخلیه) وجود دارند که به دلیل تخصصی بودن رفع عیب آن، از بیان کامل این موارد صرف نظر نموده ایم).

اکنون قصد داریم در مورد تعمیر تلویزیون سامسونگ صحبت نماییم. اما قبل از بیان این مطلب باید بگوییم که تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تبریز توسط تیم ما حتی در روزهای تعطیل نیز انجام میشود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز

تلویزیون های سامسونگ به دلایلی مانند استفاده ناصحیح، ضربه، رطوبت، استفاده طولانی مدت و… دچار مشکل میشوند و اگر نسبت به تعمیر آنها بی اهمیت باشید قطعا تلویزیون از کار خواهد افتاد. اما مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه ها ایجاد شود کدام ها هستند؟

مشکلات تلویزیون های سامسونگ

این مشکلات به ترتیب زیر هستند:

  • روشن نشدن تلویزیون سامسونگ (خرابی برد پاور یا تغذیه، داغ شدن بیش از حد تلویزیون و نوسانات شدید برق باعث بروز چنین مشکلی میشوند)
  • عدم داشتن صدا در حین داشتن تصویر(خرابی بلندگوها و خرابی مین برد باعث بروز چنین مشکلی میشوند)
  • دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ (این مشکل اغلب در تلویزیون های LCD رخ میدهد و به دلیل فرسودگی مین برد است)
  • قطع شدن تصویر تلویزیون، چند ثانیه پس از روشن شدن آن ( این مشکل اغلب به دلیل خرابی برد بک لایت رخ خواهد داد)
  • عدم داشتن تصویر در صورت داشتن صدا ُ( این مشکل نیز مربوط به خرابی بک لایت می باشد)

از آنجایی که رفع مشکلات مربوط به تلویزیون کاملا تخصصی می باشد و نیازی به اقدامات اولیه نیز ندارند آنها را به صورت مختصر بیان نمودیم.

تعمیر مایکروفر سامسونگ در تبریز

مشکلات مایکروفر های سامسونگ

مشکلات مختلفی ممکن است برای مایکروفر سامسونگ شما پیش آید که این مشکلات را معرفی خواهیم نمود.

جرقه زدن مایکروفر سامسوونگ

در صورتی که مایکروفر شما جرقه زند، مشکلی احتمالی در لامپ مگنترون یا فلز داخل آن (ورق میکا) وجود دارد.

نچرخیدن سینی مایکروفر

در هنگام مشاهده چنین مشکلی در ابتدا باید زیر سینی را به طور کامل تمیز نمایید. اگر مشکل برطرف نشد سینی مایکروفر باید بررسی شود و در صورت نیاز تعویض گردد.

گرم نشدن مواد غذایی درون مایکروفر

خرابی میکروسویچ درب، خازن، دیود، فیوز ولتاژ، مگنترون، برد اصلی و ترانس ولتاژ باعث گرم نشدن غذا درون مایکروفر میشوند.

کار نکردن کلیدهای مایکروفر

در بسیاری از مواقع کثیف بودن پنل صفحه کلید و یا ضربه زدن به کلیدهای دستگاه باعث میشوند این کلیدها به درستی کار نکنند. اگر پنل صفحه کلید از کار افتاده باشد باید آن را تعویض نمایید.

مشکلات عمده ای که ممکن است برای مایکروفر شما ایجاد شود مشکلاتی است که بیان شد. حال قصد داریم در مورد کولرهای سامسونگ و مشکلاتی که ممکن است برای آنها ایجاد شود صحبت نماییم.

تعمیر کولر گازی سامسونگ در تبریز

اگر کولر گازی شما دچار مشکل شده است میتوانید با تیم ما تماس گرفته تا در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.

مشکلات کولرهای گازی سامسونگ

  • خاموش شدن ناگهانی کولر گازی: خرابی برد، ترموستات، کمپرسور، فن دستگاه و حتی فیلترها میتوانند از دلایل خاموش شدن ناگهانی کولر گازی شما باشند.
  • خاموش نشدن کولر گازی: اگر کولر گازی شما دچار مشکل شده و پس از رسیدن دمای محیط به وضعیت مطلوب خاموش نمیشود باید ترموستات یا سنسور توسط یک تکنیسین مورد بررسی قرار گیرند.
  • خنک نکردن کولر گازی: از دلایل اصلی بروز این مشکل میتوان به خرابی کمپرسور، کمبود گاز درون دستگاه، خرابی برد الکترونیکی و تنظیم نادرست دما اشاره نمود.
  • نشت آب کولر سامسونگ: این مشکل اغلب به دلیل کمبود گاز، سوراخ بودن شلنگ، برفک زدن اوپراتور و شکستگی حوضچه دستگاه اتفاق می افتد.
امتیاز خود را ثبت کنید

مطالب پیشنهادی

اعزام کارشناس در تبریز

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره آنلاین

شماره تماس تبریز